Fröken duktig

De ä jag de!!!
44/45 poäng lyckades jag skrapa till mig på vårterminens sista tenta som jag hämtade ut idag!!
YES DUBBLE YES!!

Men det värsta är att nu när jag tittar på alla frågor kan jag ju knapp en enda..
VARFÖR SKA DET VARA SÅ?
Tänk allt som man lärt sig kemi, fysik, tyngdlagar ..eller var det tyngdkrafter?
Shit..

SÅ ikväll har jag tänkt att gå egenom ALLA PROV jag någonsin skrivit och skriva om alla tills jag har alla rätt!

Eller inte

Jag ska på krogen.. faktiskt.
Det enda jag kunde minnas var namnet på det goda vinet cilla bjöd på.. eller nä just det, jag hade ju det uppskrivet på mobilen. AAMEN. Jag hittade vinet iaf! Plus två impuls flaskor. 

Jag börjar tro att.. 
                                                 Av många korkar

Blir man

stupidity.jpg image by tanvaras

Korkad

                                                                                              Inget stoppar oss nu

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback