Piano & I

The music plays
It flows through my fingertips
My feelings are expressed through the way I play

A pianist isn't looked at from the outside
But instead from the inside
We are viewed from our hearts



Behöver jag säga att jag vill ha ett piano NU!
Såg ett elpiano på blocket igår för 3500, men de var borta idag.
Alex tycker inte om min impuls ide.
En bokhylla ska vi ha. Bläää

Dumma dumma gitarr, trasiga strängar och tråkig att spela på. Blää.

OKEJ

ULLARED... va faan Nina..
2000kr på SKIT, SKIT verkligen!
Bakplåtspapper, muffinsformar, kopieringspapper, multivitamin (?????) Asså?
Jaja trevligt var det ju, alltid kul att fynda. Men väl hemma upptäckte jag att Ulla hade greppat mig. Jag bestämde snabbt att NÄSTA GÅNG.. DÅ.. SKA JAG komma hem med något att dekorera lägenheten med och INTE bara massa plastfolie, sköljmedel och gem (???) Använder jag ens gem?
Lilla Sofie blev sjuk mitt i natta så hon kunde inte bli med. Det blev en resa med tuff Josse och en trevlig Åsa. Josse körde HELA JÄVLA vägen.. och jaa applåder. Jag tycker ju att det är sjukt häftigt att vara tjej och våga åka örebro-gtbg-varberg-ullared-jönköping-motala-örebro PÅ EN DAG! Wow undra om jag någonsin kommer göra nåt sånt.
Antagligen inte.
Jag hade bestämt med mig själv att säga till Alex att jag skulle köra till maxi idag..
Men va hände..
Det regnade och jag måste glömt bort det..




Ensam som jag var i helgen så passade jag också på att baka :)
En riktig mormorstajl i helgen med andra ord!



                                                                                          Alla bär vi ett ansvar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback