v.37

Hey!!

Inte dåligt med röjj i onsdags må jag säga när hoffmaestro och chraa entrade scenen på Ritz.
GAH ni som inte sett dom än.. GÖR DET! För oj vad dom bjöd på show!!




Och hör och häpna. I helgen fick jag min första gädd och kräft fångst! De ni!
Det blev en natt i Alex föräldrars stuga ute i Malexander. Myspys






OCH NU till något ännu mer förvånadst värt

1) Jag har i veckan, HELT SJÄLV, bytt strängar på min gitarr :D

2) Körde i söndags norrk-link-norrk-örebro OCH JAG KÖRDE OM PÅ LANDSVÄG I MÖRKER. Och nu var det inte nån gammal traktor utan en helt vanlig person bil. TADDAA!

Gud vad jag är stålt över mig själv då!

                                                                                                             SD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback