vit helg

Ojojoj pinsamt.
Världens största loppis.. totalt kanske.
men på plats. vilket skit!

Det blev inget fyndat. Bara vanlig shopping på ikea, ny skärbräda och inget annat anmärkbart.

Så vit helg, tusan va fint gjort.
Jag är sugen på vin. Rött mustigt halvtorrt vin. mmm

och godis, små godis. gott

okej vad skulle jag skriva om egentligen??

JO
hehe
ULLARED PÅ LÖRDAG DÅ!
Sofie jag och josse ska planera på tisdag hur vi ska ta oss ner och hur vi ska lägga upp dagen..
Älskar att planera!
Blir rastlös av att inte ha något att planera.

Är dock lite orolig över att ställa upp och köra.
Litar ju inte hundra på mig själv i trafiken faaaast att jag vet att jag kan..
huh, med någon annans bil och lilla jag och snabba hastigheter nää hoppas josse och sofie slåss om ratten!



Vanilj te från cafebar, fil 3% tomat paprika sallad Ica, skinka willys, senaste inköp chiabatta f-musli Gold tidning från coop

                                                              burning with a fever girl you're killin me

Kommentarer
Postat av: Olaikamilla

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback