Blä

Jag hatar sånna här dagar.. Dagar när jag känner mig riktigt skit ful..

Jag borde skriva en låt om det, för det väcker starka känslor ska ni veta!
"Kan man hata frisörer mer än jag" ska den heta.. Sommarplåga 2011!

Fyfan vad jag hatar frisörer
Kan ni dö eller?
Stick och brinn
Sicksacka och försvinn
Kamma bort er själva är ni snälla
Kan man hata frisörer mer än jag?

Där har ni den!

Varför känner jag mig alltid fulare efter jag varit hos frisören?
Jag känner mig så ful att jag överväger att ha hästsvans i MINST ett år.
Har det med min barndom att göra? Jag får liksom separations ångest.. (?)
Fyfan vad jag hatar hår överhuvudtaget.

Usch vad tråkig jag känner mig.. och ful.
Vi slutar där. 


                                                                              En dröm, tusen funderingar


Kommentarer
Postat av: Elin

Men Nina så farligt var det ju inte! Även fast hon var klar på typ 7 min :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback