Ultraljud


Är precis hemkommen från ett ultraljud... av mitt hjärta.
På vårdcentralen för två veckor sedan hörde läkaren blåsljud på hjärtat och tyckte vi skulle göra ett hjärteko.

Och puh,, det var helt normalt!
Men fan så ballt att fått sett sitt eget hjärta. Det var så fint :)

Men vet ni vad?
Igår gipsade jag två handleds frakturer!! DE NI!
Jag har ju min praktk på akuten och det är bra spännande. Men vet aldrig vad som ska hända.
Även fast det också kan vara lite långtråkigt ibland när det inte händer nåt.




Usch va livet känns tråkigt efter fjällis.
Det är ju så mysigt att umgås så många på en gång, dricka öl och basta.

Men nu är det London nästa!
Alex fick två flygbiljetter till london och två arsenal biljetter till premier league den 2 april av mig i födelsedags present.
Fast att jag inte kan ett skit om fotboll så ska det bli jättekul! :P

Nä tillbaka till skolarbetet.. fyfan.  

                                                                                                 Edelweiss
                                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Men va tusan jag trodde det va en bebis på gång :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback