Havet är djupt

FÖRKYLD!!!!!!!!!!!
Vilket helvete!

och sötsugen är man också!

Det är ju FAAAN!

Sket i föreläsningen och drog hem gjorde jag också..

Hade så tråkigt så jag satt och försökte komma på så mycket "båt havs våg" låtar jag kunde.

Resultat:

Sail away sail away sail away..

Iam sailing, I am sailing home again cross the sea..

jag hade en gång en båt..

Så länge skutan kan gå..

Om du va ett hav vore jag en våg..

Vem kan segla förutan vind..

Vågorna gungar mig under bar himlen seglar jag..

Du är som stjärnorna som vindarna som vågorna..

Det började som en skakning på nedre däck..

Havet är djupt, havet är djupt..

Ta mig till havet och gör mig till kung..

Havet det glimmar fiskarna stimmar..

Sol vind och vatten höga berg och djupa hav..

"Botten Anna"

En kule natt natt natt min båt jag styrde..

Så skimmrande var aldrig havet...

Row row row your boat..


Kan ni komma på några fler??

Nä måste göra nåt vettigt..
Pinsamt Nina.

btw någon som har en kapten mössa att låna ut?


Tips på en rolig film!
Paul Blart Mall Cop
     

                                                                                           

                                                                            To be near you to be free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback