I got stripes

Jahopp!
Då väntar man på sin stora kärlek som skall komma hem från norrköping.
Blir ju så orolig när han ger sig ut i trafiken. 
Det är ju farligt.
Men så fort han är hemma drar jag till studentgatan.
Tenta fest på gång hörni!



Ännu en man med karaktär..
Inspelad 28 år innan jag föddes..
Den här låten vill jag dansa och klappa händerna till ikväll..
Undra om någon är på?

Idag var jag på stan och checka rean.
Då hittade jag en svart kofta med lite luddiga armar som jag tidigare hade sett på en annan tjej.
YES tänkte jag. Hon såg ju så bra ut i den så jag provade BUMMS!
Men va fan. Väl på. Jag såg ut som en jävla byggarbetare. Jag skämdes till och med att jag hade provat den. Jag kunde höra ur Gud AS garva från himlen. Va fan trodde hon liksom?!
Helvete.
Trodde min nya frilla och jag kunde pull it off. 
Men ack, jag är inte där än.
Men jag skall inte ge upp. 
En dag så ska jag bli den vackraste!
Då ska jag gå och ta akon på rumpan on the cat walk..
Måste bara lära mig att gå i 30 cm klackar först :)
Eller vänta nu dom går ju med typ 15 cm klack. 
45 cm klack då.
Bäst att börja öva.


                                    Victoria Secret, some men on the catwalk, please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback