Next top model

Nu är jag hemma i norpan gott folk!

Igår var jag och sminkade mig för Mary Kay..
De ni! Vilken jävla modell man blivit.
Hehe nävars.. kanske lägger ut före och efterbilderna när jag får dom..
Så kan ni alla konstantera att jag bör vara lycklig för sminkets existens!  
Men vet ni vad!??
som tack för min skönhet fick jag 200kr i rabatt! 

Så nu har jag addat lite förfriskning i min sminklåda.
Det blev fem penslar av get och ponny hår.
Skulle vara sååå bra,, tydligen.
Tja??
..och en ögonskugga slog jag till på också. 
Får se om dyrare produkter är bättre..?

För ikväll ska jag borsta mig med gethåret och bli kvällens drottning!
OCH jag ska INTE på puls för det var visst bara för 18 åringar.
Så Hugo blir det då.. 23+ alltså. Fy fan att man redan är där..  
Men nu hoppas jag faan att dom håller på gränserna.. för då är jag yngst på stället och det är ju alldeles för sällan det är så!

Ha en trevlig helg allesammans!


                                                                        Dom band som binder mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback