Kiss och röv

Alltså nu har jag de senaste dagarna legat på en status av totalt 13 unika besök per dag.
Makt säger jag.

Här får ni inga skönhetstips
eller dagens outfits
Inga vackra självporträtt
eller tävlingar där du kan vinna goodie bags
Inga bilder på mina barn eller mitt fina hem

Nej
Här kan du läsa om mitt obetydliga liv
och den orättvisa jag lever i.
Thats all..

Men till er 13..
Varmt välkomna till mig!



Så till en helt annan sak..
Igår när jag inte kunde sova
tjaa si så där runt 02:30
hoppde jag upp ur sängen för att titta på plogbilen
Jag sover nämligen i vardagsrummet nu när Alex är sjuk (igen!)
OCH VAD FAN ÄR DET JAG SER?
Plog gubben står och pissar mot sin plogbil.
Haha helt sjukt..
I sånna tillfällen önskar man ju att man hade en kamera inbyggd i pannan.
Eller att man har modet att öppna fönstret och skrika
"Hörrö, sluta upp med det där!"
Hehe fatta vad han hade blivit förvånad..

Typiskt.
Jag skall fråga mamma om jag får låna hennes kamera.
Då ska jag smygfilma allt.
Sen filmar jag nåt som får 1000000000 tittar siffror på youtube.

Nä usch vad jag har blivit fixerad vid siffror och utlägg.

En till sak!
Vet ni var jag ska ha min nästa praktik??
MMMMMMMMMM
Endorektal kliniken, i FEM veckor!
Jag kommer bli expert på the A-hole, bruna ögat, anus, analöppningen..
Skratta ni bara.
Men kom inte till mig när hemorrojden tittar ut.
Sen blir det iallafall två veckor på akuten.
Helt okej.

Nä nu måste jag sova innan jag inte kan!



                                                                                               I´m just warmin up


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Ush va äcklig bild!! Håller med om att alla borde donera sina organ!! Vad man för nytta av att ha dom när man är död???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback