Humor


Ingen skola idag, men plugg med Emma väntar!

Kom över det här klippet och det var ju rätt så kul faktiskt! :)



Ikväll blir det skivstång/intervall!!
Har försökt få med mig Alex men han vägrar :(
Antar att det är för att jag är SÅ GRYMT MYCKET STARKARE än honom..
Så de så!

Eller så är det som han säger.. att det är tråkigt.
Men han står ju för fan 10 meter bort i ett annat rum med skivstång och vikter!!??

Då säger jag det som gör Alex sjukt förbannad
-Om vi var nykära hade du gjort det!

Men så är det ju faktiskt!

Det märks tydligt på min väns nya kärlek.
Han följer hennes minsta vink och vill vara med på ALLT.
I helgen ska dom umgås HELA helgen med hennes mamma och mormor!
VAH!
Det händer ju bara när man är nykär!

Det är förjävligt..
Jag vill också vara nykär!
Det är ju så sjukt underbart!
Vi mot världen liksom!

Nu känns det som det är vi mot varandra istället
Det som jag tror är boven i det hela, är att man tar den andra förgivet

Alex vet att han inte behöver följa med på skivstång för att jag ska tycka om honom ännu mera.
Men det ju skulle bara vara så himla kul!



Karaktär

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt o slippa skolan :)

Postat av: Adde

Jag förstår honom precis ;P Emma försöker få med mig oxå...

2011-05-20 @ 18:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback