Plugg fredag

God morgon!

Har nyss kollat min student mail och JAG FICK GODKÄNT PÅ TENTAN!!
Fan va skönt!!

Så måste jag ge Alex lite cred för att han till slut följde med mig och träna igår :)
Det gjorde mig glad!

Och så är det bestämt att vi ska vara ute på alex föräldrars land över midsommar!
Planera planera planera :) Kul ska det bli iallafall!

Idag blir det plugg och endast plugg! Ska försöka hålla mig till det!
På nåt vis har jag alltid hittat andra saker att göra just när jag ska plugga..
Men kom igen.. Venetskaplig metodik.. Det är ju så tråkigt att man kan dööööö!

Just det, lite bilder från min och alex 6 års dag!








Gud så puttinuttigt!
Det var en fin dag!

Jahopp,, stockholm imorn då!! :)
Hoppas på sol!

Bättre en flaska i handen än en dunk i ryggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback